Tiedote 12.5.2021

Jalostajan ja Para Teamin #parampiarki-kampanja tuo esiin paraurheilijoiden uran ja arjen

Arjen onnistumisia ja haasteita esiintuova #parampiarki-kampanja näkyy Jalostajan ja Jalostaja Para Teamin kanavissa, ulkomainonnassa ja hernekeittopurkeissa 29.4. lähtien.

Jalostaja käynnistää mittavan sponsorointihankkeen – parayleisurheilu saa historiallista tukea

Jalostaja ja Jalostaja Para Team loivat upeiden urheilijoiden kanssa kampanjan, joka tuo esiin jokapäiväisiä ilon aiheita ja ylitettäviä haasteita – parampaa arkea. #parampiarki on toiminut Jalostaja Para Teamin kantavana teemana tiimin perustamisesta vuodesta 2018 asti.

Mukana kampanjassa ovat Jalostaja Para Teamin urheilijat: ratakelaajat Leo-Pekka Tähti, Amanda Kotaja ja Sini Paukkeri, tuolikeihäänheittäjä Jasmine Repo ja pikamatkojen juoksija ja pituushyppääjä Iida Lounela. Kampanjavideoilla urheilijat kertovat omasta arjestaan, urheilu-urastaan ja suosikkihetkistään.

– Urheilijana minun pitää ottaa arjessa huomioon ainakin säännöllinen ruokarytmi ja se, että arki olisi mahdollisimman helppoa. Harjoitusten pitää sujua ja myös levolle jäädä aikaa, Leo-Pekka Tähti kertoo omasta arjestaan.

– Parampi arki on myös juhlaa: sitä, kun harjoitukset menevät hyvin tai selviää vaikeasta asiasta, jatkaa Amanda Kotaja videollaan.

Kampanja näkyy niin Jalostaja Para Teamin kuin Jalostajankin sosiaalisen median kanavissa 29.4. alkaen. Somen lisäksi #parampiarki näkyy Jalostajan Perinteisten hernekeittojen etiketeissä ja Medialiigan ulkomainoksissa.


Seuraa Jalostaja Para Teamia Instagramissa